banner

יסודות, שלד וגמר – מצוינות שאפשר לבנות עליה

כמשרד המתמחה במקרקעין, אנו מאמינים שפרויקט (כל פרויקט), הוא קודם לכל "הנדסת אנוש" ולא רק "הנדסת בניין". הניסיון לימד אותנו שעסקאות נדל"ן מלוות בלא מעט שאלות, חששות, חוסר ודאות, ושאיפה להוציא מהעסקה את המירב והמיטב. אנו מאמינים כי המפתח להצלחה בעסקאות מסוג זה הוא בחירת השותף לדרך. שותף שיהפוך את העסקה שלכם לבטוחה ומוצלחת, ואת הדרך לנעימה יותר.

משרד בן זקן-גרינגליק ושות' מתמחה בעריכת עסקאות מקרקעין (בתחומי המגורים, המסחר, המשרדים, תחנות דלק והתעשייה), לרבות בתחום ההתחדשות העירונית (פינוי – בינוי ותמ"א 38). במסגרת זו, מעניק המשרד ליווי וייעוץ משפטי מקיף (הכולל ליווי וייצוג שוטף מול הרשויות הרלוונטיות לעסקאות המקרקעין: מנהל מקרקעי ישראל, רשויות התכנון, רשויות המס ורשויות עירוניות), גם לעסקאות מורכבות במיוחד (ובהן עסקאות תמורה ועסקאות קומבינציה) ובהיקפים רחבים, הכוללות היבטים רבים, משלב הייזום, רכישת הקרקע והשבחתה, ייזום ויצירת שותפויות עסקיות במקרקעין, פינוי דיירים ומציאת דיור חלופי בעסקאות של התחדשות עירונית, דרך הבנייה, המימון והליווי הבנקאי, ועד לשלב המימוש במכירה או בהשכרה.
עורכי הדין שלנו בקיאים בתחום המקרקעין על היבטיו השונים ומציגים מקצוענות חסרת פשרות, המלווה בנועם הליכות, הוגנות ואמינות, המשרים ביטחון מלא במהלך המו"מ. למשרד מוניטין וניסיון רב שנים בניהול עסקאות נדל"ן ובהצגת תוצאות והצלחות מרשימות. בנוסף, אנו מעניקים ללקוחותינו ערך מוסף רב בייעוץ בנושא התכנון והמיסוי וכן בהיבטים העסקיים של עסקאות המקרקעין המתרקמות. המדובר בידע יקר ערך, המאפשר ללקוחותינו להפיק את התמורה הגבוהה ביותר מהנכסים אותם הם מבקשים לרכוש או למכור.

לאורך כל הדרך, נהנים לקוחותינו מיחס אישי, אוזן קשבת, שקיפות מלאה וטיפול מסור בכל תהליכי העסקה, בדיקוֹת יסודיות, הכוונה וייעוץ, ובעיקר מעורבות ומחויבות מלאה להצלחת העסקה לשביעות רצונם.

התחדשות עירונית :

המשרד מתמחה בליווי וייצוג דיירים ויזמים בפרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ. עורכי הדין במשרד בקיאים ביישום הוראות תוכנית ההתחדשות עירונית – תמ"א 38 על היבטיה השונים, וביישום הוראות החוקים שהינם פועל יוצא הימנה ואשר מאפשרים את מימושה, לרבות, בעינייני מיסוי ותכנון, ומעודכנים תדיר בשינויים החלים בה מעת לעת.
המשרד מלווה באנשי מקצוע מהמעלה הראשונה וערוך לגיבוש צוות מקצועי (שמאים, אדריכלים ויועצים שונים), לניתוח ובחינת ההצעות מטעם חברות הבניה והיזמים, ובחירת ההצעה המיטבית, ומיומן בניהול מו"מ לתמורה מקסימלית המגובה בבטחונות ראויים, עריכת הסכם עם היזם/הדיירים ופיקוח עד לסיום הבניה והשלמת הפרויקט ותיקון רישום בית משותף.

לקוחות מספרים

  • משרד בן זקן גרינגליק ליווה אותנו במספר עסקאות נדלן ומסחריות משמעותיות. אנו מעריכים מאוד את המקצועיות והיסודיות של צוות המשרד המיומן, בצד האווירה המשפחתית, ההבנה העסקית, היכולת להפריד בין טפל ועיקר כמו גם, יצירתיות ויכולת ההידברות והגישור שאפשרו לנו לדלג על קשיים במשא ומתן לטובת עסקאות שרצינו בהן.

    מיכאל הורביץ, (משנה למנכ"ל) חברת קולנוע חדש בע"מ / we shoes ו- קרוקס

מדיה וחדשות

  • 20. 05. 2019

    דלק 02/2019

    עסקים מ"דן ועד אילת".. לאחר מו"מ ארוך ומורכב, ליווי מקצועי ומעורבות אישית של איל, הושלמה השבוע עסקה של מכירת תחנת דלק בקרית מלאכי ע"י חברת בת של "דלק" הצדדים יצאו מרוצים, ככה זה שצועדים יחד קרוב ל- 30 שנה

    קרא עוד
  • 20. 05. 2019

    דירוג האיכות BDI 05/2019

    משרד עו"ד איל בן זקן עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר וממשיך להוביל בדירוג האיכות היוקרתי של ה  -BDi CODE

    קרא עוד